بسم الله الرحمن الرحیم

مستند «محرم ملکوت» سیری در ویژگی های شخصیتی و اخلاقی مرحوم آیت الله خوشوقت است که طی گفت وگو با چهره های برجسته ای همچون آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به ابعاد مختلف زندگی این عالم وارسته می پردازد؛ همچنین تصاویری آرشیوی از دوران حیات آیت الله خوشوقت به نمایش در می آید.


بسم الله الرحمن الرحیم

مستند «محرم ملکوت» سیری در ویژگی های شخصیتی و اخلاقی مرحوم آیت الله خوشوقت است که طی گفت وگو با چهره های برجسته ای همچون آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به ابعاد مختلف زندگی این عالم وارسته می پردازد؛ همچنین تصاویری آرشیوی از دوران حیات آیت الله خوشوقت به نمایش در می آید.

مرحوم آیت الله عزیزالله خوشوقت از بارزترین شاگردان اخلاق و عرفان علامه طباطبایی به شمار می رفت، او تحصیل در حوزه را نزد اساتید دیگری همچون آیت الله سید حسین بروجردی و امام خمینی(ره) نیز پی گرفت و به درجات عالی رسید.

این عالم مجاهد در اوایل انقلاب نماینده ویژه امام در شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

شخصیت های مشهور در مورد مرحوم آیت الله خوشوقت سخنان مختلفی دارند از جمله حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در جایی گفته بود «آیت ‌الله خوشوقت، بهجت زمان هستند و بنده آقای خوشوقت را منحصر به فرد می‌ دانم».

«عالم ربانی»، «سالک الی الله» و «عارف بالله» از جمله عباراتی بودند که رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت ناگهانی ایشان و در پیامی که صادر فرمودند بکار بردند.

دانلود نسخه بسیار با کیفیت مستند «محرم ملکوت»

دوستان این نسخه از همه نسخه هایی که در اینترنت

تا لحظه انتشار این مطلب منتشر شده، با کیفیت تر هست



مطالب مرتبط


پیام رسان های ما